Szacuny
0
Napisanych postów
125
Wiek
52 lat
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
542
Wyścig niestety był dość nudny. Czy nie odnieśliście wrażenia, że Williams nie chciał wyprzedzić Rosberga? Bottas potrafił być znacznie szybszy na pojedynczych okrążeniach, ale jechał tak, że różnica utrzymywała się w okolicach 5 sekund. Jakby nie chciał (nie mógł) cisnąć konsekwentnie. Dziwne to było moim zdaniem, dlatego pomyślałem, że może był to jakiś układ z dostawcą silników. Ale w sumie nie było to Mercedesowi potrzebne, więc sam nie wiem... Massa zupełnie mnie rozczarował. Żeby dysponując takim bolidem nie przebić się do punktów? I to mając przed sobą FI zmagające się z problemem nadmiernego zużycia paliwa?
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Wyniki wyścigu
Tak dla formalności wrzucam. Kolejny tor zaprojektowany przez Hermana T. - morderca widowiskowości wyścigów F1...
Sam fakt, że Rosberg mógł przejechać prawie cały dystans na jednym ogumieniu, to kpina. Dostawca opon i projektant toru do odstrzału.
Zmieniony przez - Pippo w dniu 2014-10-17 15:41:52
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Tory budowane przez Hermana T. są niby "bezpieczne", ale termin "bezpieczne" w jego słowniku oznacza to samo, co "nudne" do ścigania, z ograniczoną możliwością wyprzedzania. Dopóki stary piernik Bernie nie zaliczy piachu [bo sam raczej nie odejdzie z F1], dopóty nic się nie zmieni w polityce prowadzonej przez władze F1 i FIA.
Szacuny
9
Napisanych postów
713
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
14271
Prędzej czy poźniej F1 czeka rewolucja, a pod słowem rewolucja należy rozumieć powrót do korzeni, bo to co oni teraz prezentują nie jest ani ciekawe, ani na tym nie zarabiają tyle ile zarabiali.