Zamówiłem nie dawno pare rzeczy tutaj , po czym okazało sie że nie ma jednego produktu z listy, więc go zamieniłem. Paczke dawno dostałem, zapłaciłem. A moje zamówienie (te stare, ze starym produktem) dalej jest w realizacji, a także nie otrzymałem punktów. Da sie jakoś rozwiązać ten problem ? Z góry dziękuje.
...
Napisał(a)
Witam.
Zamówiłem nie dawno pare rzeczy tutaj , po czym okazało sie że nie ma jednego produktu z listy, więc go zamieniłem. Paczke dawno dostałem, zapłaciłem. A moje zamówienie (te stare, ze starym produktem) dalej jest w realizacji, a także nie otrzymałem punktów. Da sie jakoś rozwiązać ten problem ? Z góry dziękuje.
Zamówiłem nie dawno pare rzeczy tutaj , po czym okazało sie że nie ma jednego produktu z listy, więc go zamieniłem. Paczke dawno dostałem, zapłaciłem. A moje zamówienie (te stare, ze starym produktem) dalej jest w realizacji, a także nie otrzymałem punktów. Da sie jakoś rozwiązać ten problem ? Z góry dziękuje.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Witam serdecznie,
punkty za zamówienia pobraniowe pojawiają się z pewnym opóźnieniem (2-4 tygodnie), wówczas, gdy upewnimy się, że wpłata dotarła na nasze konto.
Szczegółowe informacje dostępne są pod tym linkiem: https://sklep.sfd.pl/Program_Punktowy_SFD-i15.html
punkty za zamówienia pobraniowe pojawiają się z pewnym opóźnieniem (2-4 tygodnie), wówczas, gdy upewnimy się, że wpłata dotarła na nasze konto.
Szczegółowe informacje dostępne są pod tym linkiem: https://sklep.sfd.pl/Program_Punktowy_SFD-i15.html
--
Pozdrawiam
Konrad Szczepanik | Ekspert sklepu
[email protected]
www.sklep.sfd.pl
Polecane artykuły