SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Shooto - 27 Sochaczew

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1998

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 511 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9853
Witam! Mam prosbe o wstawienie regulaminu na shooto. Albo o podanie linku chociarz gdzie mozna to zobaczyc. Z góry dzieki.

"Wstan i Walcz"-Marek Piotrowski

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 223 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2997
matko i córko czy tak ciężko jest wpisać w google " shooto sochaczew" ????

ale masz świerzak:

https://www.sfd.pl/IV_Polska_Liga_Shooto_27_września_-_Sochaczew-t428149.html 

"Z czasem wyszkolą się też w walce szpadlem, sierpami i widłami"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2860 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41203
Przepisy amatorskiego Shooto:


1. Czas trwania rundy wynosi 3 minuty. Walka trwa 2 rundy. Przerwa między rundami trwa 1 minutę. Jeżeli rozgrywany jest turniej, walka trwa jedną 4-minutową rundę.

2. Walkę prowadzi sędzia główny i dwóch dodatkowych.

3. Ochraniacz szczęki i suspensor jest zawsze obowiązkowy. Ochraniacze kolan, goleni i kaski z autoryzacją Komisji Shooto są również obowiązkowe. Stopy muszą być bose. Krótkie spodenki i ewentualni dopasowane, obcisłe koszulki powinny być ubrane. Używanie wazeliny, lub innych substancji poślizgowych na ciało, twarz lub włosy jest zabronione. Paznokcie powinny być krótko przycięte.

4. Zawodnik może mieć w narożniku 3 osoby, ale tylko szef ekipy ma prawo wejścia przed walką na ring. Jeżeli ktokolwiek z ekipy w narożniku, w trakcie walki wejdzie na ring lub dotknie zawodnika, walka zostanie przerwana a zawodnik zostanie uznany za przegranego.

5. Poniżej podaję limity wagowe poszczególnych kategorii.

Flyweight 55.0 KG
Bantamweight 60.0 KG
Featherweight 65.0 KG
Lightweight 70.0 KG
Welterweight 76.0 KG
Middleweight 7 83.0 KG
Light-heavyweight 91.0 KG
Heavyweight 100.0 KG
Super-heavy weight +100.0 kg

6. Ring ma być w kształcie kwadratu, zamiennie walki mogą odbywać się na matach.

7. Obowiązują rękawice typu Shooto ( umożliwiające chwyt, z okładziną zewnętrzną typu palm style ) oraz zaakceptowane przez Komisję Shooto. Inny typ rękawic jest zabroniony.

8. Bandaże lub taśmy są dozwolone tylko do ochrony kości dłoni, kciuka i nadgarstków. Nie wolno oklejać taśmą klejącą bandaży lub taśm na kostkach lub kciuku. Jeżeli używa się taśm zamiast bandaży lub taśm, nie wolno użyć więcej niż 3 warstw taśmy. Po zabezpieczeniu dłoni, zabezpieczenia muszą zostać zaakceptowane i podpisane przez sędziego.

9. Wskazanie zwycięzcy dowolnej walki odbędzie się zgodnie z poniższymi przepisami:

a) Knock Out (KO): zawodnik po otrzymaniu uderzenia lub kopnięcia pada i nie przejawia chęci do dalszej walki w pozycji stojącej nim sędzia doliczy na głos do pięciu. W tym czasie przeciwnik winien udać się do neutralnego narożnika i czekać na dalsze instrukcje sędziego. Jeżeli przeciwnik tego nie uczyni, sędzia wstrzyma odliczanie. Ponowi je dopiero, kiedy przeciwnik uda się do narożnika neutralnego.
b) Techniczne KO (TKO): (I) Kiedy zawodnik jest liczony 3 raz w trakcie rundy (zasada 3 knockdown), (II) sędzia przerywa walkę z powodu urazu zawodnika, lub z powodu jego braku chęci do kontynuowania walki, (III) narożnik poddaje zawodnika wrzucając na pole walki ręcznik.

c) Poddanie: (S) Poddaniem jest odklepanie 2 lub więcej razy w matę, ciało własne lub przeciwnika, lub werbalnie ( okrzyk )

d) Poddanie techniczne (TS): Kiedy sędzia widzi, że technika jest założona precyzyjnie I prowadzi w jego mniemaniu do nieuchronnego poddania, może wstrzymać walkę bez zmiany pozycji zawodników i zapytać czy poddawany chce się poddać. Kiedy poddawany zawodnik nie ma możliwości obrony, nie odpowiada lub krzyczy z bólu, sędzia może przerwać walkę uznając poddanie za wykonane.

e) Dyskwalifikacja: Kiedy zawodnik fauluje, otrzyma upomnienie. Kiedy ten sam faul powtórzy się 3 razy, zostanie zdyskwalifikowany. Jeżeli mimo upomnień zawodnik będzie faulował w inny dowolny sposób, zostanie zdyskwalifikowany. Jeżeli faul jest złośliwy I wykonany ze szczególną premedytacją, zawodnik może zostać zdyskwalifikowany natychmiast.

f) Decyzja: Kiedy czas trwania walki został zakończony, sędziowie sumują punkty za uderzenia oraz techniki chwytane, a zwycięzcą zostaje posiadacz większej ilości punktów.

Punkty za uderzenia przyznawane zostaną następująco:

10:10 bez przewag z żadnej strony
10:9 nieznaczna przewaga ( więcej czystych trafień )
10:8 przewaga ( knockdown bez poważniejszego uszkodzenia )
10:7 wyraźna przewaga ( knockdown z poważnym uszkodzeniem )
10:6 miażdżąca przewaga ( prawie KO lub TKO )

Punkty za techniki chwytane przyznane zostaną następująco:

Sprowadzenia:
2 punkty, kiedy po sprowadzeniu otrzyma dodatkowo punkty za pozycję lub chwyt
1 punkt, kiedy sprowadzenie nie prowadzi do pozycji lub chwytu

Pozycje:
5 punktów za wpięcie za plecy
4 punkty za dosiad
2 punkty za dowolną pozycję „u góry”

Chwyty:
1 punkt za próbę założenia techniki

10. Faule:

Niedozwolone ataki: (I) Wszelkie uderzenia głową, (II) wszelkie uderzenia łokciami, (III) uderzenia dłonią w pozycji innej niż zaciśnięta pięść ( dłoń otwarta lub kant dłoni ), (IV) uderzenia w kręgosłup, (V) uderzanie leżącego przeciwnika

Zachowania niesportowe: (I) gryzienie, (II) drapanie, (III) wtykanie palców do oczu, uszu, nosa lub odbytu, (IV) szczypanie, (V) ciągnięcie i łapanie za nos, włosy lub uszy, (VI) łapanie za ubranie, (VII) ataki lub defensywy, podczas których zawodnik używa lin ringu, mat i podobnych części pola walki, (VIII) atakowanie przeciwnika, który jest po knockdown-ie, (IX) wypychanie przeciwnika z pola walki, (X) niesłuchanie wskazań i komend sędziego, (XI) wulgarny język w celu obrażania przeciwnika lub sędziego, (XII) krzyki, wrzaski i inne głośne dźwięki, poza sygnalizującymi poddanie się.

Ucieczka z walki: (I) dobrowolne opuszczenie ringu lub pola walki w trakcie jej trwania, (II) wyplucie ochraniacza szczęki

Walka fingowana: (I) kiedy walka jest ustawiona, (II) zmowa, (III) odmowa walki

11. Kiedy walka sprowadzi się do pozycji, w której zawodnicy trwają i sędzia nie widzi wyjścia, walka zostanie przerwana I wznowiona z pozycji stojącej na środku pola walki.

12. Kiedy w trakcie walki zawodnicy będą zagrożeni wypadnięciem z pola walki, sędzia wstrzyma walkę I wznowi ją na środku ringu z tej samej pozycji. Może wezwać do pomocy pozostałych sędziów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 511 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9853
Dzieki wielkie panowie

"Wstan i Walcz"-Marek Piotrowski

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak trenować ,aby być szybkim? boks

Następny temat

Mauricio "Shogun" Rua wywiad Video

WHEY premium