Sprawa wygląda tak. Kupiłem niedawno u Hop Sport zestaw gryfów i 100kg obciążenia. Pisałem do nich w tej sprawie już parę maili, lecz bez skutku. Problem jaki chciałbym rozwiązać ukażę cytując jeden z maili:
"Witam zamówiłem u państwa zestaw gryfów:
http://www.hop-sport.pl/pl/gryfy_hantle/zestaw-gryfow-lekko-lamany.html
gdzie jedna nakrętka była pęknięta.
oraz
Zestaw obciążenia 100kg:
http://www.hop-sport.pl/pl/obciazenia_talerze/zestaw-100kg-obciazenia-zeliwne.html
gdzie z kolei otrzymałem 2 x 1,25kg i 2 x 2,5kg gdzie z opisu wynika, że
powinno być 4 x 2,5 kg
8 x 1,25 kg
Pomijam że gratis w obu przypadkach miały być rękawiczki a otrzymałem
jeden pas neoprenowy."
Problem może okazać się błahostką, ale dla mnie parę kilo obciążenia (albo raczej kasa na nie) nie spada z nieba, a nakrętka by się przydała bo teraz bez tej jednej co rusz muszę jedną przekręcać.
I tu się jawi moja prośba:
Zauważyłem że jesteście ich hurtowymi odbiorcami, może pod waszą presją jako klienta z wyższej półki coś odpowiedzą, bo mnie po prostu olewają po całości.
Jeśli pomożecie to dzięki jak nie to też szacun że przeczytaliście to chociaż. Jak by dało rade pomóc to tu nr. zamówienia:77746.