To jak szybko upływa czas zależy od tego po której stronie toalety się znajdujesz.
...
Napisał(a)
Przynajmniej dobrze że do każdego produktu nie dają maści na rozstępy.
To jak szybko upływa czas zależy od tego po której stronie toalety się znajdujesz.
To jak szybko upływa czas zależy od tego po której stronie toalety się znajdujesz.
...
Napisał(a)
Reklama reklamą
Ale moim zdaniem te 250% przyrostu siły napisane dosłownie
to przeginanie pa*y!!!!
------------------------------
*Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*
Ale moim zdaniem te 250% przyrostu siły napisane dosłownie
to przeginanie pa*y!!!!
------------------------------
*Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*
"Anyone can give up; it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone would
understand if you fell apart, that's TRUE STRENGTH"
...
Napisał(a)
Tak jest Sławku reklama dźwignią handlu...
BYK wylooozoooj...
Danone
BYK wylooozoooj...
Danone
...
Napisał(a)
Reklama ma za zadanie zwrócić uwage na dany produkt, a od nas zależy jak ją zinterpretujemy i czy wszystko potraktujemy dosłownie.
To jak szybko upływa czas zależy od tego po której stronie toalety się znajdujesz.
To jak szybko upływa czas zależy od tego po której stronie toalety się znajdujesz.
...
Napisał(a)
Danone
Ja jestem wylooozowaany
Tylko dla mnie takie podejście ze strony firmy jest poprostu niepoważne.
szkoda mi tylko tych, którzy naprawdę nieznają się na suplementach, uwieżą w to, wydadzą na produkt niekiedy sporo ze swoich ciężko uzbieranych pieniędzy i bardzo się zawiodą
"przecież napisali, że siła mi wzrośnie o 250%, robie coś nie tak?, dlaczego to nie działa?" - przykra sprawa ...ale kto miał zarobić ten zarobił
Może warto czasami pomyśleć o tych, którzy rzeczywiście nie mają pojęcia o suplementacji i nie mydlić im oczu
Poza tym co innego reklama a co innego informacja o działaniu produktu
(jak to trafnie zauważył SONBATY za co sogacz )
Informacja o działaniu musi być zgodna z prawdą
Mam tylko nadzieję że poprawka p. Ambroziaka dojdzie szybko na halę produkcyjną i że jak najmniej będzie tych rozczarowanych klientów
------------------------------
*Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*
Ja jestem wylooozowaany
Tylko dla mnie takie podejście ze strony firmy jest poprostu niepoważne.
szkoda mi tylko tych, którzy naprawdę nieznają się na suplementach, uwieżą w to, wydadzą na produkt niekiedy sporo ze swoich ciężko uzbieranych pieniędzy i bardzo się zawiodą
"przecież napisali, że siła mi wzrośnie o 250%, robie coś nie tak?, dlaczego to nie działa?" - przykra sprawa ...ale kto miał zarobić ten zarobił
Może warto czasami pomyśleć o tych, którzy rzeczywiście nie mają pojęcia o suplementacji i nie mydlić im oczu
Poza tym co innego reklama a co innego informacja o działaniu produktu
(jak to trafnie zauważył SONBATY za co sogacz )
Informacja o działaniu musi być zgodna z prawdą
Mam tylko nadzieję że poprawka p. Ambroziaka dojdzie szybko na halę produkcyjną i że jak najmniej będzie tych rozczarowanych klientów
------------------------------
*Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*
"Anyone can give up; it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone would
understand if you fell apart, that's TRUE STRENGTH"
...
Napisał(a)
Zgadza się, że to nie najlepszy typ reklamy, ale to tylko reklama!
Tak mi się wydaje, że wśród tych "sierotek" ten biznes połowicznie się kręci.
No niestety-w życiu jest tak, że jak się nie wie-to się traci!
Jak producent nie zareklamuje suplementu, to kto go ma reklamować? - przecież to jego pieniądze.
Popatrz na HMB jakie jest znane-dzięki komu? Dzięki OLIMPowi i jego ogromnej kampanii reklamowej. Też można mówić, że przecież te texty, że trzykrotnie przyspiesza przyrost beztłuszczowej masy ciała i czterokrotnie przyspiesza redukcję tkanki tłuszczowej to bajki, ale do tego już się przyzwyczailiśmy - do innych rzeczy też trzeba.
Także więcej loozu i patrzmy na te reklamy z przymrużonym okiem. O tak
Danone
Tak mi się wydaje, że wśród tych "sierotek" ten biznes połowicznie się kręci.
No niestety-w życiu jest tak, że jak się nie wie-to się traci!
Jak producent nie zareklamuje suplementu, to kto go ma reklamować? - przecież to jego pieniądze.
Popatrz na HMB jakie jest znane-dzięki komu? Dzięki OLIMPowi i jego ogromnej kampanii reklamowej. Też można mówić, że przecież te texty, że trzykrotnie przyspiesza przyrost beztłuszczowej masy ciała i czterokrotnie przyspiesza redukcję tkanki tłuszczowej to bajki, ale do tego już się przyzwyczailiśmy - do innych rzeczy też trzeba.
Także więcej loozu i patrzmy na te reklamy z przymrużonym okiem. O tak
Danone
...
Napisał(a)
druga sprawa to to ze trzeba wiedziec o co chodzi z tymi wszystkimi % albo "...x razy wiecej"...laik zaczai ze chodzi o potrojenie dotychczasowej sily
jesli chodzi o 250% sily po ZMA to oczywiscie mozliwe to jest...bo przypuscmy ze jesli na sucho ktos osiagal co miesiac 1kg wiecej na klatke to dlaczego po suplementacji nie mialby osiagac 2,5kg wiecej po miesiacu..calkiem mozliwe i w moim przypadku sie sprawdzilo...
najwazniejsze jest zeby odpowiednio zinterpretowac dane w reklamie...
co inego takie brednie jak w przypadku mega masa 4000 "...po miesiacu brania mega mass 4000 sredni wzrost masy ciala wynosil 25% poprzedniej wagi bez specjalnej diety..." rhhrhrhhr
misOO
jesli chodzi o 250% sily po ZMA to oczywiscie mozliwe to jest...bo przypuscmy ze jesli na sucho ktos osiagal co miesiac 1kg wiecej na klatke to dlaczego po suplementacji nie mialby osiagac 2,5kg wiecej po miesiacu..calkiem mozliwe i w moim przypadku sie sprawdzilo...
najwazniejsze jest zeby odpowiednio zinterpretowac dane w reklamie...
co inego takie brednie jak w przypadku mega masa 4000 "...po miesiacu brania mega mass 4000 sredni wzrost masy ciala wynosil 25% poprzedniej wagi bez specjalnej diety..." rhhrhrhhr
misOO
Pozdrawiam
misoo
Polecane artykuły