...
Napisał(a)
Witam, mam pewien problem. Mianowicie chciałbym jutro złożyć zamówienie a przy okazji skorzystać ze zgromadzonych wcześniej punktów. Sprawdzając konto zauważyłem brak 33 punktów(18+15). Nie wiem dlaczego nie zapisuje mi ich do konta, z mniejszą liczbą(poniżej 10) problemów nie ma.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Witam!
Proszę podać nr zamówień, za które punkty nie zostały naliczone.
Proszę podać nr zamówień, za które punkty nie zostały naliczone.
SKLEP.SFD.PL
...
Napisał(a)
Problemem jest to że nie mam nawet żadnej wiadomości na poczcie, z kolei na koncie w sklepie dane zamówienie nawet nie istnieje.
Wiem tylko tyle że przesyłkę dostałem 18 kwietnia. W paczce były 4x econo, 3x TCM z RX Golda, 2x Betka z SFD i blister kreatyny z Olimpa + gratisy. Zależy mi na tym gdyż brakuje mi kilku pkt a z finansami krucho obecnie. mam nadzieję że jest jakaś możliwość odnalezienia tego zamówienia.
Wiem tylko tyle że przesyłkę dostałem 18 kwietnia. W paczce były 4x econo, 3x TCM z RX Golda, 2x Betka z SFD i blister kreatyny z Olimpa + gratisy. Zależy mi na tym gdyż brakuje mi kilku pkt a z finansami krucho obecnie. mam nadzieję że jest jakaś możliwość odnalezienia tego zamówienia.
...
Napisał(a)
Proszę podesłać mi na meila Pana dane, anna.szmigielska@sfd.pl, postaram się sprawdzić co się dzieje, dziękuję.
SKLEP.SFD.PL
...
Napisał(a)
Prosiłbym także o przeniesienie punktów z konta Habiwin na konto Nugat. Zamówienie złożone było z tego konta, tamto było nieużywane 3 lata.
Zmieniony przez - Nugat w dniu 2013-09-03 23:32:56
Zmieniony przez - Nugat w dniu 2013-09-03 23:32:56
...
Napisał(a)
Na koncie Nugat są 4 zamówienia, na koncie Habiwin - 1 świeże zamówienie, przerzucamy punkty z Habiwin i usuwamy to konto?
SKLEP.SFD.PL
Polecane artykuły