SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Po co pisać do Kelton na e-mail kontaktowy ([email protected]) ?

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 501

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 110
Jeśli osoba odpowiedzialna za odpisywanie odpowiedzi ma klientów głęboko w 4 literach i przez bite 6,5h nie potrafi odpowiedzieć na krótkie pytanie w kilku słowach ? Kilka dni temu też krótko pytałem się o stację HZ14 to czekałem na odpowiedź 25 godzin - no sorry, ale jeśli to ma być Biuro Obsługi Klienta to w kwestii obsługi poczty elektronicznej jesteście lata świetlne za Afryką.

Dzisiaj chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na temat promocji 'HAPPY HOURS W PIĄTEK 13.06.2014', bo na stronie jest opisana dość niedokładnie:
1. Czy promocja obowiązuje zarówno serie Home jak i Heavy ?
2. Jak rozwiązano problem żeby system obliczający całkowite koszty zamówienia odejmował koszt przesyłki w przypadku kiedy przekracza ona wartość 100 zł (warunek promocji, żeby klient nie płacił za dostawę). Zrobiłem mały test: wrzuciłem do koszyka towary za ok. 450 zł jednakże pomimo trwającej promocji nadal muszę do tego dorzucić ponad 100 zł za transport.

Sorry, ale jeśli tak mają wyglądać Państwa "promocje" i "metody informowania" klienta to ja rezygnuję (opis promocji na stronie WWW to też niezła kpina). Wyciągu HZ15 z dodatkami już u Was nie kupię, bo w zamówieniu wartym łącznie 620 zł aż 127zł to sam koszt przesyłki. W Marbo-Sport koszt transportu podobnego wyciągu z drążkami/uchwytami wynosi zaledwie 1/10 ceny całego zamówienia (40 z 398 zł).

No cóż - z braku informacji odpuszczę sobie tą dzisiejszą pseudopromocję, wy też nie zarobicie, a przy kolejnych zamówieniach (jeśli na takowe się zdecyduję) z pewnością nie ominę udzielenia opinii nt. żałosnego kontaktu elektronicznego z BOK Kelton.

Wydawało mi się, że po ostatnich problemach z drążkiem HD2 i ławeczką HL12 obsługa klienta poprawi się, że zaczną Państwo bardziej serio traktować klientów. Najwyraźniej srogo się myliłem. Wasza firma działa szybko tylko wtedy kiedy na ceneo.pl trafia o niej jakaś negatywna opinia. Wniosek nasuwa się prosty: Wam trzeba wystawiać negatywy żebyście zaczęli właściwie traktować kupujących (dosyć osobliwa forma motywacji), żeby w środku dniówki roboczej nie wydzwaniał pan Zych z gorącymi zapewnieniami poprawy i prośbami o wycofanie negatywa (bo jak mniemam powodują one spadek dochodów firmy).

EDIT: Proszę o nie usuwanie powyższego tekstu.

Zmieniony przez - DemonDakki w dniu 2014-06-13 23:18:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

kelton heavy obciążenia

Następny temat

zamówienie 48894

WHEY premium