SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Inetlodz Inet Łodź - OSTRZEŻENIE, opinie

temat działu:

Informator ŁÓDZKI

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1672

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 11391 Napisanych postów 72666 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958377
Ostrzegam wszystkich potencjalnych nowych użytkowników internetu , oferowanych przez firmę Inet Lodz na terenie powiatu łódzkiego wschodniego - nie zróbcie tego błędu i nie pakujcie się w jakąkolwiek umowę z tą firmą. Inetlodz opinia użytkownika.

Przez kilka lat korzystałem z ich usług.
Z racji iż w moim poprzednim miejscu zamieszkania była to jedyna opcja internetu , poza internetem mobilnym, czy neostradą, nie miałem większego wyboru.

Ostatnie 2 lata to umowa, w której wykupiłem najszybsze oferowane przez firmę Inetlodz Łódź łączę radiowe 'nowy internet bez limitu 24 m standard 8MBps'

W rzeczywistości od początku łącze to nie oferowało więcej niż około 4-5 MB ,dopiero po kilku telefonach i w końcu wyproszonym wręcz przyjeździe serwisanta i wymianie całego ich sprzętu (router, antena itd ) łącze chwilowo przyspieszyło.
Następnie w okresie 2 lat bardzo często łącze albo nie działało przez 1-2 dni w ogóle, albo co gorsze przez długi czas np. 10-14 dni działało niepoprawnie.

Z racji wykonywanego zawodu i pracy przez internet był to dla mnie spory cios . Nie mogłem wykonywać swoich obowiązków ponieważ firma dostarczająca internet przez okres 2 tyg robiła wszystko byleby nie przyjechać i nie sprawdzić czy nie jest to wina np. wadliwego sprzętu. Serwisant potrafił jedynie zadzwonić , poprosić o restart urządzenia - routera (co i tak wykonywałem bez tej jakże pomocnej uwagi z jego strony) i informacji , że powinno być już lepiej. Oczywiście nie było , problemem okazały się dns po ich stronie, których nie potrafili naprawić i odwlekali w czasie wszelkie informacje na temat tego kiedy poprawnie będzie działa internet. W zamian za praktyczny brak internetu (działały pojedyncze strony na 'wolnych obrotach') firma wystawiła korektę faktury : -10zł ; mimo iż przez blisko pół miesiąca łącze działało niepoprawnie. Straty poniesione przeze mnie w tym czasie były kilkadziesiąt razy wyższe.Czują się bezpieczni bo mimo iż oferują internet na terenie woj łódzkiego, siedzibę (zapewne małe biuro lub pojedynczy pokój) mają w Warszawie i tam też wędruje cała korespondencja. Tak więc pojechanie i porozmawianie sobie szczerze w 4 oczy dla kogoś na co dzień pracującego np. w Łodzi jest dodatkowym problemem , wszystko ze strony inetlodz zostało jak widać dobrze przemyślane.

Ich infolinia to największa porażka z jaką miałem do czynienia, ale tak to jest jak zatrudnia się na stanowisko konsultantki w firmie tego typu, osobę która nie posiada większej wiedzy ,aby pomóc w jakimkolwiek problemie związanym z problemami technicznymi czy płatnościami. Jedynie potrafi (i to też wiele razy z błędami) zapisać zgłaszaną uwagę w narzędziu do notowania komunikatów zgłaszanych przez infolinię , tzw helpdesk, do którego ma dostęp każdy klient ich sieci.
Tak więc nie raz miałem do czynienia, że wchodząc w panel widziałem informację zapisaną w niepoprawny sposób: niepełną, bez wielu detali które opisywałem. Zdarzało się także to ,że często kolejne wątki w helpdesk otrzymywały status 'rozwiązany' mimo iż nikt się nimi nie zajął. To tylko pokazuję z jak 'poważną' firmą i pomocą techniczną mamy do czynienia. Sami sobie zmieniają jak chcą statusy zgłaszanych problemów, bez ich faktycznego rozwiązania.

Do serwisantów jednak nie będę się doczepiał. Jak już w końcu przyjechali to tylko rozkładali ręce mówiąc , że widzą co się dzieje i że wcale się nie dziwią temu, że klienci są często na nich wściekli. Bo doprosić się przyjazdu serwisanta na infolinii lub mailowo - graniczyło z cudem. Samą robotę na miejscu technicy wykonywali bez problemu i dało się z nimi dogadać, to jedyny plus w tej współpracy.

Kluczem do zakończenia z nimi umowy (oprócz tego, że pojawiła się w końcu konkurencja, która na starcie oferuje kilka razy szybsze łącze, za 2-3 krotnie niższe kwoty) było to iż oferowane łącze 8mb - które w rzeczywistości miewało dużo mniej ostatnimi czasy totalnie zwolniło. Nagle zorientowałem się , że otrzymuję łączę o prędkości średnio 2-4 mb . Dodam tylko, ze w momencie podpisywania tego łącza 2 lata temu z powodu braku (wtedy) konkurencji w rejonie , firma ta za łącze 8mb miała (i ma nadal) cenę 99zł w promocji, w umowie podpisanej na 24miesiące, standardowo bez promocji kwota za to łącze wynosi bagatela 200zł (dwieście złotych) miesięcznie!!

Więc skoro otrzymywałem długi czas łącze znacznie wolniejsze zacząłem masowo zasypywać ich mailami, telefonami , wysyłanymi prinscreenami z różnych testów prędkości łącza - w odpowiedzi, to co zwykle czyli NIC konkretnego, Mało znaczące odpowiedzi w stylu:
"Łącza dla klientów indywidualnych nie posiadają gwarancji pasma, a co za tym idzie prędkość wykupionego pakietu jest maksymalną możliwą do osiągnięcia prędkością." - totalne dno, w umowie widnieje jak byk szybkość łącza jaką miałem mieć
lub też
"Na życzenie, jest możliwość wykonania testu w lokalu klienta. Koszt wizyty w przypadku nieuzasadnionego wezwania to 50zł."
- poprosiłem 2 lub 3 razy o wykonanie takiego testu w lokalu klienta i oczywiście żadnego testu nie było, nikt nie przyjechał i nikt w tej sprawie nie próbował się nawet ze mną skontaktować w celu umówienia wizyty, wniosek jest oczywisty wiedzieli ,ze mam racje - wiedzieli też , że skoro wypowiedziałem umowę i tak się zaraz ona kończy, więc nikogo nie będą przysyłać do testu ,aby się nie pogrążyć doszczętnie.

Podsumowując - jeżeli nie chcecie męczyć się przez okres roku lub dwóch z wiecznymi problemami z łączem internetowym, awariami, brakiem dostępu do pomocy technicznej, problemami z fatalną obsługą klienta na infolinii i brakiem odpowiedzi na wysyłane maile to odradzam Wam firmę inetlodz (inet łódź) oferującą dostęp do internetu, tv i telefonu na terenie woj, łódzkiego, w tym głównie powiatu łodzkiego wschodniego.

Oczywiście na poparcie wszelkich opisanych tutaj sytuacji posiadamy wszelkie dowody: prinscreeny i logi testów szybkości łącza, wymiany maili, informacje zawarte w ich panelu klienta (helpdesk), mam również kilka ciekawych nagranych rozmów telefonicznych z tym pseudo biurem obsługi klienta. Pani Natalia , która obiera telefony potrafi z reguły używać dwóch zwrotów 'tak' lub najczęściej 'MHM' , to mówi samo za siebie.

Postanowiłem napisać to ostrzeżenie ponieważ wiem, że sporo osób wyszukuje informacji czy opinii o różnych firmach w internecie. Mam nadzieję, że kogoś uchronię tym wpisem przed popełnieniem tego błędu, który zrobiłem ja.
Obecnie czasy się pozmieniały, na terenie powiatu w wielu miejscach są już pozakładane światłowody , które oferują łącza np. 50MB za 50zł, a nie jak w przypadku radiowego niby 8MB za 99zł (w promocji, normalnie 200zł!) -a co gorsze to łącze nigdy 8mb nie osiągnęło , więc w rzeczywistości dostaje szybkość o 1/3 - 1/4 mniejszą a płacimy nadal 99zl/200zl w zależności od rodzaju umowy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

pas i wzmacniacze na kolana - niebieskie - STRONGMAN

Następny temat

Usuwanie kamienia nazębnego - gdzie, Łódź ?

WHEY premium