...
Napisał(a)
Mam problem, chciałem złożyć jedno zamówienie a przy cofaniu stron pokazywało mi, że nie mam nic w koszyku i analogicznie robiłem nowe zakupy i tak 2 razy aż za trzecim w końcu je złożyłem, problem jest taki, że mam trzy zamówienia (z czego dwa takie same) i chcę zapłacić za jedno ale nie mogę anulować tych dwóch, szukałem informacji i doszedłem do tego, że w biurze obsługi klienta muszę to napisać (za żadne zamówienie jeszcze nie zapłaciłem), czy jeżeli i tutaj nie dostanę odpowiedzi to gdzie mam się skontaktować? Czy po prostu jeżeli nie zapłacę za te zamówienia to one przepadną?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
Polecane artykuły