Szacuny
0
Napisanych postów
2
Na forum
5 lat
Przeczytanych tematów
63
Chciałbym anulować zamówienie nr. 3624804.
Wiem, że w tych kwestiach powinienem kontaktować się z BOK, ale jest sobota i nie ma takiej możliwości.
Szkoda żeby paczka wyjechał bo nie będę w stanie jej nawet odebrać ze względu na zły adres (zapisane dane paczkomatu z poprzedniego zamówienia).
Przy okazji, długo czeka się na zwrot pieniędzy? Zamówienie zostało opłacone przy użyciu kodu BLIK przez PayU.
Zmieniony przez - arecio100 w dniu 2020-12-19 18:42:25
Zmieniony przez - arecio100 w dniu 2020-12-19 19:01:01
Szacuny
3
Napisanych postów
33
Na forum
3 lata
Przeczytanych tematów
124
Dzień dobry, niestety proces realizacji zamówień odbywa się automatycznie, w związku z czym nie mamy możliwości edycji danych oraz nie zawsze możemy anulować zamówienie. Paczka oczekuje już na odbiór przez przewoźnika, nie mogę jej zatrzymać. Proszę nie odbierać zamówienia, jak do nas wróci wówczas skontaktujemy się celem zwrotu środków na konto :) Pozdrawiamy!