SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zamówienie niezrealizowane od miesiąca

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1233

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22
Witam.
Zamówienie opłacone 16 listopada nie zostało zrealizowane do dnia dzisiejszego. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu sfd. Mój mail (sprzed tygodnia, wysłany w formularzu kontaktowym) z prośbą o pomoc - bez reakcji.
Co jeszcze mogę zrobić?
Po wielu latach składania zamówień w sklepie sfd, mam prawo czuć się, jak stała klientka.
Z pewnością nie zasłużyłam, aby mnie ignorować.
Pozostaje niesmak :/
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 94401 Napisanych postów 364338 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1668822
Dzisiaj pewnie dostaniesz tutaj odpowiedź, musiał się im wkraść jakis błąd
Sam zamawiam od lat w sklepie SFD i zawsze wysyłki idą sprawnie

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 14 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 36
Witam serdecznie, jeśli nie otrzymała Pani odpowiedzi na maila, być może wkradł się jakiś błąd techniczny.
Bardzo proszę o kontakt bezpośrednio z działem reklamacji : reklamacje@sfd.pl - w tytule zamówienia proszę wpisać numer zamówienia.
Na pewno do jutra otrzyma Pani odpowiedź :)

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22
Dziękuję za odpowiedzi. Rzeczywiście, pracownicy sklepu skontaktowali się ze mną dzisiaj rano.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22
I uczciwie przyznaję, że 9 listopada odpowiedzieli na mój pierwszy mail, przeoczyłam go, wylądował w spamie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17704 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
nieraz tak bywa, kiedyś złożyłem i wisiało w systemie przez tydzien. Ale na tyle zamówień może ze 3 lata temu taki przypadek miałem.,

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z zamówieniem

Następny temat

Anulowanie zamowienia

WHEY premium