Szacuny
0
Napisanych postów
3
Na forum
6 lat
Przeczytanych tematów
22
Witam.
Zamówienie opłacone 16 listopada nie zostało zrealizowane do dnia dzisiejszego. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu sfd. Mój mail (sprzed tygodnia, wysłany w formularzu kontaktowym) z prośbą o pomoc - bez reakcji.
Co jeszcze mogę zrobić?
Po wielu latach składania zamówień w sklepie sfd, mam prawo czuć się, jak stała klientka.
Z pewnością nie zasłużyłam, aby mnie ignorować.
Pozostaje niesmak :/
Szacuny
4
Napisanych postów
14
Na forum
3 lata
Przeczytanych tematów
36
Witam serdecznie, jeśli nie otrzymała Pani odpowiedzi na maila, być może wkradł się jakiś błąd techniczny. Bardzo proszę o kontakt bezpośrednio z działem reklamacji : reklamacje@sfd.pl - w tytule zamówienia proszę wpisać numer zamówienia. Na pewno do jutra otrzyma Pani odpowiedź :)