Chcialem poinformowac, ze rezygnuje z zamowienia. Powodem jest brak informacji o stanie zamowienia. Wczoraj wyslalem dwie wiadomosci (formularzem z Waszej strony i na @ ktory znalazlem rowniez na Waszej stronie) i nie dostalem zadnej odpowiedzi. Karnet promocyjny wyslalem 21 lutego priorytetem i nawet nie wiem czy doszedl. Nie moge i nie chce dluzej czekac, bo sprowadza sie to do siedzenia przeze mnie w domu i czekania na paczke "widmo".
Nie chcialbym zostac posadzony o narazanie firmy OLIMP na koszta zwiazane z wysylaniem paczki, ale dla mnie taka sytuacja jest nieakceptowalna. W koncu w obecnych czasach wyslanie informacji typu: "Paczka zostanie wyslana 10 marca." ;) nie stanowi zadnego problemu i nie zabiera wiele czasu.
Dlatego tutaj zostawiam wiadomosc? Poniewaz nie mam pewnosci czy jak wysle wiadomosc na @ lub formularzem czy dojdzie.