SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Model do 2 000zł

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 22169

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 124
ok teraz lepiej sprecyzuje pytanie. Agresywna jazda = 30/40km/h po korzeniach, małe skoki na malutkich górkach, szybka jazda po lesie itp. oczywiste jest że nie miałem na myśli 3m skoków i zjazdów z gubałówki na pełnej ****ie, bo wiadomo że ten rower się nie nadaje. No i Hamster, nie spinaj się tak bo popuścisz w pantalony!!! Niedzielnym bajkerem to nie jestem bo robie dziennie 30km (standard) więc potrzebuje rady a nie odszczekiwania. Co do poprzedniego roweru miałem Gianta Aluxx blablabla, ogólnie rower był robiony do jazdy turystycznej i przeszedł mały tiuning:P tzn. zmeniłem amortyzator i mostek, potem wiadomo po czasie stopniowo wymieniałem cały osprzęt, no i została mi rama, która......... ostatnio złamała się w pół Tak więc POTRZEBUJE bajka.

Powiedzcie co sądzicie o GIANT TERRAGO 2 DISC ?? Bo chyba własnie ten model kupie, co sądzicie o tarczówkach dokładnie.... ?
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 753 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41118
Fajny rower, przekonują Cię tarcze powoli? No i prawidłowo. V-ki działają.... tylko jak jest sucho. Tarcze działają zawsze, nie reagują na scentrowanie koła. A problemy jakie można napotkać z DiscBreake, to ludzie którzy nie potrafią ich obsłużyć. I nie spinam się, tylko wyrażam na luzie swoje zdanie. No bo kto się spina przez neta Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 124
tzn. ja wyszedłem z założenia, że tarczówki w rowerze za 2tys mogą być awaryjne no i niskiej jakości w porównaniu do v-breaków, które za cene owych tarczówek będą jednym z najwyższych modeli. (a jeździłem na Ghoscie kumpla i aż się zdziwiłem, że v-ki mogą tak ciąć).
No i, ostatnio tak sobie oglądałem rowery i wpadł mi w oko ten Giant, myśle że powinien być ok jak za tą cene. Chyba dołoże i kupie porządny sprzęt, nie będę się bawił w krossy i reklamacje ram...
a co do używania to jak często sie wymienia płyn i klocki??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11
_halun_
tzn. ja wyszedłem z założenia, że tarczówki w rowerze za 2tys mogą być awaryjne no i niskiej jakości w porównaniu do v-breaków, które za cene owych tarczówek będą jednym z najwyższych modeli. (a jeździłem na Ghoscie kumpla i aż się zdziwiłem, że v-ki mogą tak ciąć).
No i, ostatnio tak sobie oglądałem rowery i wpadł mi w oko ten Giant, myśle że powinien być ok jak za tą cene. Chyba dołoże i kupie porządny sprzęt, nie będę się bawił w krossy i reklamacje ram...
a co do używania to jak często sie wymienia płyn i klocki??


Wcześniej miałam V-brake i zwracałam na te hamulce zbytnio uwagi. Działały to działały. Od niecałego roku mam rower z hamulcami tarczowymi i różnica jest jak niebo a ziemia. Z tego co mówią na serwisie to płynu nie trzeba wymieniać dopóki nie będzie jakiegoś wycieku. Klocków też jeszcze nie zużyłam, więc nie jest źle. Teraz hydraulika nie jest tak droga i niedostępna jak kiedyś, więc w cenie ok 2000 da się kupić coś sensownego.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

amatorski tuning roweru

Następny temat

jakiej marki kupic rower do 2 tys

WHEY premium