Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-
...
Napisał(a)
04 lipa, 05 jest ciezki, wczesniejsze pękaja przy koronie, reszty nie znam
...
Napisał(a)
Siema!! Mój kumpel ma pike'a i bardzo dobrze się sprawuje mozna sobie dobrać wielkośc skoku za pomoca spręzyny u-turn( co jest bardzo przydatne) i ogólnie chodzi jak marzenie.Polecam
...
Napisał(a)
"04-05 są ciężkie a wcześniejsze pękają przy koronie" znam wielu ludzi, którzy mają 02-03 i nic im nie pęka... Dużo zależy od tego, do jakiego roweru pakujesz tego amora i ile ważysz. Przy tak niskiej wadze, to każdy amor wytrzyma.
ps. co do wagi, 0,5kg na amorze dużej różnicy nie zrobi :)
pozdro!
ps. co do wagi, 0,5kg na amorze dużej różnicy nie zrobi :)
pozdro!
...
Napisał(a)
02 jest inny od 03
0.5 kg robi duzo, pomijajac sam fakt że kazdy stara sie miec teraz w 4X jak najlzejszy rower
ale taki amor spowoduje ze przod bedzie za ciezki i trzeba bedzie troszkuuu sie nalatac zeby sie wczuc
0.5 kg robi duzo, pomijajac sam fakt że kazdy stara sie miec teraz w 4X jak najlzejszy rower
ale taki amor spowoduje ze przod bedzie za ciezki i trzeba bedzie troszkuuu sie nalatac zeby sie wczuc
Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-
...
Napisał(a)
Jasna sprawa, że bike to dirtu i 4x powinien być lekki, ale też nie ma co popadać w skrajnosći. Coś za coś albo mała masa, albo większa wytrzymałość. Dużo masy można zaoszczędzić na kołach (opony, felgi). Często widziałem, jak ludzie wydawali pełno kasy na lekkie amory i ramy a mieli felgi po 700-800g jedna... Masy amora i ramy tak nie odczujesz, jak mase kół. Pozdrawiam! :)
Polecane artykuły