Jako że jestem już bliski załamania nerwowego muszę się wyżalić.
Na obsługę sklepu jak na razie narzekać nie mogę, problemem są "numery" jakie wykręca UPS.
Paczka wysłana do mnie po raz pierwszy w dziwnych okolicznościach w ostatnim punkcie drogi zawróciła i wróciła do nadawcy.
Gdy paczka wróciła do Keltona została natychmiast wysłana ponownie. Miała być dostarczona dziś ale nie doszła patrzę na stronie UPS a tu piszą o jakimś uszkodzeniu mechanicznym i że niby zbankrutowałem jak ja na oczy kuriera nie widziałem.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f060405ba5e1a02c.html
Miał ktoś już taki przypadek?
Co oznacza te "uszkodzenie mechaniczne"?
Paczkę z tego co piszą mają dostarczyć jutro, a co będzie jak będę w pracy?, moja mama odbierze ale nie będzie wstanie sprawdzić czego ewentualnie brakuje po tym "uszkodzeniu".
Mam nadzieję że skończy się to pomyślnie ale już napewno firmę UPS będę omijał szerokim łukiem.
Jak ktoś z czymś takim się spotkał niech napisze co to może oznaczać.