Szacuny
42
Napisanych postów
4230
Wiek
35 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
26217
okej dzieki :)
i jeszcze jedno z pytan moze dla niektórych smieszne
pod gacie rowerowe te z "pampersem" zakłada sie jeszcze jakies bokserki czy slipy czy poprostu zakłada sie je na gołe ciało ??
"Staraj się dążyć do doskonałości, rób więcej niż możesz,
kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny oraz szanuj swojego ojca i matkę.
Te zasady pomogą Ci osiągnąć mistrzostwo, uczynią Cię silniejszym,
napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości." - Joe Weider®
Szacuny
42
Napisanych postów
4230
Wiek
35 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
26217
myslałem własnie podobnie
dzieki.
"Staraj się dążyć do doskonałości, rób więcej niż możesz,
kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny oraz szanuj swojego ojca i matkę.
Te zasady pomogą Ci osiągnąć mistrzostwo, uczynią Cię silniejszym,
napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości." - Joe Weider®
Szacuny
42
Napisanych postów
4230
Wiek
35 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
26217
znowu potrzebna pomoc:
mam dwie opony:
1) nowa (bezdrutowa) - Continental Gravity Pro 26 x 2.3 (lzejsza)
2) uzywana (drutowa) - Deestone 26 x 1.9 (ciezsza)
pytanie brzmi: Która opone na które koło zołozyc (przednie czy tylnie) ?? biorac pod uwage podjazdy i zjazdy w terenie.
byłem dzis w sklepie i zapytałem jak sprawa z tymi szerokosciami powinna wyglądac... koles powiedział mi ze jesli ma sie dwie opony dobrej klasy to szersza powinna isc na przód (tylko "prosci" ludzie z uporem maniaka zawsze szersza wala do tyłu) ale z kolei jesli ja mam jedna porządną czyli tą szerszą a drugą wezszą (tanią Deestone z troche przetartym bieznikiem) to nie wiem czy nie lepiej bedzie w moim przypadku załozyc je na odwrót niz sie powinno (nie chce zeby na podjezdzie boksowało mi tylne koło bo to jest udreka :/) a sadze ze ta węzsza nie bedzie sie trzymała nawierzchni na tyle dobrze zebym miał zapewniony komfort jazdy poza tym szersza opone zakłada sie do przodu z racji tego ze przy podjazdach na tylnym kole (wezsza opona) jest wtedy mniejsze obciązenie - tak mi tłumaczył - i faktycznie dla was to pewnie nic nowego a dla mnie jak pomysle wydaje sie logiczny argument tylko ze w moim przypadku ta szersza opona jest lżejsza od tej węższej (dlatego ze nie ma drutu tylko jakis sznurek) wiec nie wiem czy dobrym pomysłem bedzie przerzucenie wezszej opony (paradoksalnie cieższej) do tyłu a lzejszej (szerszej) do przodu.
pewnie najlepiej by było gdybym kupił druga wąską opone (bez durtu, ze sznurkiem) i wtedy szeroka dał do przodu a wąską do tyłu tylko ze to znowu koszty :/
wiec co mi radzicie w mojej dosc skomplikowanej sytuacji ?? mimo to lzejsza opone (szeroką) dac do przodu czy zostawic ją na tyle tak jak jest ??
zdr.
"Staraj się dążyć do doskonałości, rób więcej niż możesz,
kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny oraz szanuj swojego ojca i matkę.
Te zasady pomogą Ci osiągnąć mistrzostwo, uczynią Cię silniejszym,
napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości." - Joe Weider®
Szacuny
42
Napisanych postów
4230
Wiek
35 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
26217
juz sobie poradziłem.
dz.
"Staraj się dążyć do doskonałości, rób więcej niż możesz,
kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny oraz szanuj swojego ojca i matkę.
Te zasady pomogą Ci osiągnąć mistrzostwo, uczynią Cię silniejszym,
napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości." - Joe Weider®