W dniach 23 sierpnia i 13 września 2008 r., oraz 21 lutego 2009 r. Biuro Ochrony „PROTECTOR" - Paweł Pajorski zorganizowało szkolenie dla członków służb ochrony sklepu CARREFOUR KRAKÓW w Krakowie, przy ul. Zakopianka 62 w zakresie profilaktyki terrorystycznej.
W dniu 23 sierpnia tematem szkolenia było: „ZAGROŻENIE AKTAMI TERRORU BOMBOWEGO W KONTEKŚCIE STRATEGII OCHRONY OBIEKTÓW WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH", którego celem było zapoznanie uczestników z taktyką i sposobami działania w sytuacji zagrożenia bombowym zamachem terrorystycznym z uwzględnieniem strategii zapobiegania tego typu aktom oraz praktyczna realizacja procedur bezpieczeństwa.
W dniu 13 września tematem szkolenia była: „ORGANIZACJA OCHRONY OBIEKTÓW WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH W KONTEKŚCIE TERRORU BOMBOWEGO I WYKORZYSTANIA PRZEZ ZAMACHOWCA SUBSTANCJI POTENCJALNIE NIEBEZPIECZNYCH", którego celem było zapoznanie się z taktyką i procedurami działania w sytuacji zagrożenia bombowym, biologicznym i chemicznym zamachem terrorystycznym z uwzględnieniem strategii zapobiegania tego typu aktom oraz praktyczna realizacja procedur bezpieczeństwa.
W dniu 21 lutego tematem szkolenia były „WYBRANE ELEMENTY STRATEGII ZAPOBIEGANIA ZAMACHOM TERRORYSTYCZNYM DLA KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH CARREFOUR", którego celem było zapoznanie się z zasadami bezpiecznej recepcji przesyłek zawierających substancje potencjalnie niebezpieczne oraz procedury przyjmowania sygnału o podłożeniu ładunku wybuchowego w przedsiębiorstwie
Szkolenia prowadzone były z myślą o zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa klientów sklepu CARREFOUR KRAKÓW, przy ul. Zakopiańskiej 62 w Krakowie.
Dobrze to świadczy, zarówno o dyrekcji sklepu dla której bezpieczeństwo klienta jest równie ważne jak prowadzona działalność, jak również o służbach ochrony tego sklepu (z których inicjatywy odbyło się to szkolenie), które posiadły obecnie odpowiednią wiedzę do zapobiegania i przeciwdziałania aktom tego typu.
Jako potencjalni klienci placówek handlowych takich jak CARREFOUR KRAKÓW mamy nadzieję, że pozostałe wielkopowierzchniowe placówki handlowe podążą za pozytywnym przykładem dbałości o klienta, dbałości o to aby nie tylko był zadowolony z oferty handlowej ale również o to aby w trakcie dokonywania zakupów miał świadomość dużo większego poziomu bezpieczeństwa w porównaniu z innymi tego typu placówkami.
mgr inż. Paweł „OTIS" Pajorski
Przystoi aby Ojczyzna droższa nam była niz my sami sobie.