SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wycena roweru

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1103

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 691
Ostatnio coraz poważniej myslę o kupieniu szosy i chciałbym cześć funduszy uzyskać sprzedając mój aktualny rower. Oczywiście nie mam pojęcia ile mógłbym za niego chcieć nie będąc wyśmianym . Jak widać trochę skopałem sprawę z konserwacją i dbaniem o rower, tymbardziej nie wiem ile jest jeszcze wart. Z góry dziękuje za odp.

Kellys Exquisite z roku 2009
Specyfikacja

[Rama] Aluminum alloy triple butted
[Widelec] SR SUNTOUR NCX-D LO, 63mm, coil / Lockout
[Stery] RITCHEY Logic Zero integrated
[Suport] TRUVATIV Power Spline (118mm)
[Korby] TRUVATIV ISOflow Power Spline (44x32x22T)
[przerzutka przód] SHIMANO Deore M531 (31.8mm)
[przerzutka tył] SHIMANO Deore M531
[manetki] SHIMANO Deore ST-M510 Rapidfire Plus
[kaseta] SHIMANO (09) CS-HG61-9 (11-32T)
[łańcuch] ------
[hamulce[ TEKTRO
[dżwignie hamulcowe] SHIMANO Deore ST-M510 Rapidfire Plus
[linki hamulcowe] JAGWIRE stainless
[piasty] SHIMANO Deore M530 (32 holes)
[szprychy] stainless steel
[obręcze] KELLYS Draft 622x19 (32 holes/ eyelet)
[opony] SCHWALBE CX Comp - Puncture Protection 700x38C ReflectiveLine
[wspornik kierownicy] KALLOY Uno (diam 28.6mm)
[kierownica] KALLOY Uno (diam 25.4mm)
[chwyty] KELLYS Exbone 2Density
[rogi] KBIX lite
[sztyca] KALLOY (diam 27.2mm)
[siodło] KELLYS Cognithor CrMo
[pedały] VP alloy

Nie wiem jaki łańcuch, musiałem wymienić i kupiłem coś w sklepie na szybko. Kosztował 59zł

Rower ma przebieg około 6 tyś km. Kupiony w sierpniu 2009. Użytkowałem go jeżdżąc wyłącznie po szosie. Raz się z nim przewróciłem przypięty do pedałów (zarysowany róg). Raz miałem wypadek (wymuszenie pierwszeństwa przez samochód) od tamtej pory mam w obu kołach bicie góra-dół. Nieduże, spokojnie można jeździć, ale czuć to na dobrym równym asfalcie. Nie próbowałem iść z tym do serwisu bo z tego co mi powiedzieli to strasznie trudno takie coś naprawić, a czasami się nie da. Przerzutki nie są wyregulowane, ja zmieniam rzadko, a za każdym razem jak chcę wyregulować to mnie krew zalewa. Dodatkowo wydaje mi się, że tylnia przerzutka ma luzy (wydaje mi się, bo nie wiem czy wiem o co z tymi luzami chodzi ;d). Amortyzator nigdy nie był konserwowany, był mi zbędny to się nim nie zajmowałem. A resztę chyba widać na zdjęciach.
Jeśli czegoś brakuje, pominołem coś istotnego to piszcie.

http://img51.imagesh...=obraz001yd.jpg

P.S.
Jeśli to ważne to dętka łatana 2 razy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 665 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19027
myślę, że 1200-1300 to max, no może 1500 jak trafi się klient, wystaw na allegro i zobacz czy będzie zainteresowanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 691
Dzięki! Myślałem, że będzie gorzej :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jazda na rowerze

Następny temat

Noszenie spodenek treningowych

WHEY premium