SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Niemiła przygoda z Marbo

temat działu:

Biuro Obsługi Klienta

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1808

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez MS-Michal z działu Marbo.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 162
Witam. Opiszę swoją niemiłą przygodę z firmą Marbo. Prowadzę małą siłownię. Na razie wyłącznie dla znajomych jednak w przyszłym roku zamierzam otworzyć ją legalnie dla wszystkich. Potrzebowałem solidniejszej ławki niż ta którą posiadałem i kilku innych rzeczy, więc chciałem kupić w firmie Marbo ponieważ sprzęt z niej jest stosunkowo dobrej jakości. Wybrałem sprzęt i chciałem zamówić. Zadzwoniłem do firmy i spytałem jaki jest termin wysyłki do punktu odnioru osobistego w Łodzi aby uniknąć kosztów kuriera (a do punktu odbioru mam dosłownie kilka kilometrów więc wolałem odebrać osobiście) Pani poinformowała mnie że jest to 6 do 10 dni. Tak więc po tygodniu pozbyłem się swojej starej ławki i czekałem wraz z osobami ćwiczącymi na siłowni na nowy sprzęt. Minęło 10 dni a sprzętu nie ma. Zadzwoniłem aby się dowiedzieć kiedy będzie wysyłka do łodzi - dowiedziałem się iż w przyszłym tygodniu. Troche się zdenerwowałem bo okazało się że tydzień nie będziemy ćwiczyć no ale jakoś przeżyjemy. Po tygodniu dzwonię i pani znowu mówi że wysyłka będzie za tydzień.
Wtedy już tylko na gg porozumiewałem się z panią Anią pod numerem gg 10677367. Moje pytanie było - Dlaczego panie nie potrafią rzetelnie poinformować jak może się przedłużyć termin wysyłki? Do tego Pani Ania ma problem z myśleniem i rzetelne informowanie klienta traktuje jako poinformowanie którego dokładnie dnia i o której godzinie będzie wysyłka. A mi nie o to chodziło a o fakt że rzetelne poinformowanie powinno wyglądać tak że np. wysyłka ZAZWYCZAJ wychodzi w ciągu 6-10 dni ale CZASEM SIĘ ZDARZA że trwa to znacznie dłuzej. I wtedy jakbym wiedział że może to się przeciągnąć poprosiłbym o kuriera zamiast czekać niewiadomo ile. Ale pani Ania nie rozumie nadal o co mi chodzi. Może jakby potrzebowała czegoś dla siebie pilnie i była by w mojej sytuacji to wtedy by zrozumiała.
A tak zamiast 10 dni czekałem na sprzęt 26 dni. BRAWO. Nie ma to jak rzetelne informowanie klienta. I jeszcze raz powtórzę iż nie chodzi o to aby poinformowano mnie od razu kiedy o której godzinie będzie wysyłka a tylko i wyłącznie ile to może trwać. Człowiek się pozbywa sprzetu myśląc że ma do czynienia z poważną firmą ale jednak się myli.
Jakbym wiedział że będą takie problemy to wolałbym dopłacić te 100 zł za kuriera i mieć święty spokój ale przecież nikt mnie nie poinformował że jest możliwość że wszystko się przeciągnie. Gratuluję poważnej firmie i poważnym paniom pod telefonami podanymi na stronie internetowej.
Moje pytanie obecnie jest takie - Kto mi zwróci koszty miesięcznego karnetu od 20 klientów mojej siłowni i ewentualne koszty za zrezygnowanie któregoś z nich z powodu utraty zaufania do mnie? Dziękuję bardzo firmie Marbo za potraktowanie mnie jak śmiecia.
I ostatnia rzecz - zamawiałem czarne obicie, a dostałem czerwone. Kolejny dowód na niepoważne traktowanie klienta. Teraz mam na siłowni wwszystkie sprzety w kolorze czarnym i jedną ławke czerwoną. Wspaniale to wygląda. A nie będę tego reklamował bo tym razem bym czekał już chyba ze 3 miesiące.
Polecam firmę Marbo wszystkim którzy nie szanują swojego czasu i nie zależy im na czasie bo firma Marbo na pewno nie będzie szanować waszego czasu.
Pozdrawiam wszystkich i życzę aby nikt nie miał takiej samej sytuacji.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Usunięty przez OXYTONE za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 162
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2209 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9570
Witam!

Problem z odbiorem w Łodzi był spowodowany problemami osobistymi osoby opiekującej się punktem i zajmującej się wydawaniem towaru w Łodzi.

POT są nowym pomysłem, prowadzone są przez osoby które zgłosiły się m.in. z tego forum - niestety na odległość nie jesteśmy w stanie poznać każdej osoby, z którą nawiązujemy współpracę.

Na problemy odbioru w Łodzi nie mieliśmy niestety wpływu - miejmy nadzieję, że taka nieprzyjemna sytuacja nie będzie miała więcej miejsca.
W tym momencie POT Łódź obsługują zamiennie 2 osoby, także w przypadku wyjazdu jednej z nich, wydawaniem towaru zajmie się druga osoba.

Pozostaje mi tylko Pana przeprosić i zagwarantować, że dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca.

"dodam jeszcze tylko że wiem z niektórych źródeł iż duża część pozytywnych wypowiedzi o firmie Marbo jest pisana przez osoby związane z firmą bezpośrednio. Kolejna część jest pisana przez klientów którzy mieli obiecane rabaty za pozytywną opinię. Takie małe przekupstwo."

Rabat otrzymał Pan z góry - mógł Pan wystawić pozytywną opinię w przypadku zadowolenia, lub negatywną ( taką Pan napisał ) w przypadku niezadowolenia. Tak samo może każdy klient. Nigdzie nie piszemy, że ma to być "rabat za pozytywną recenzję"
Równie dobrze można napisać: " wiem z niektórych źródeł, że Pan napisał taką recenzję specjalnie, gdyż współpracuje Pan z firmą konkurencyjną" - internet i klawiatura przyjmą wszystko co się napisze ;)

Pozdrawiam serdecznie
Michał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 10581 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 218873
Masz pełne prawo do wyrażenia swojej opinii, ale twoja druga wypowiedź była zbędna. Jeżeli nie masz żadnych dowodów na tego typu oskarżenie to się powstrzymaj od wypisywania takich bzdur.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 162
Jakbym był z firmy konkurencyjnej to bym obiektywnie nie napisał że sprzęt sam w sobie jest dobrej jakości i w całkiem dobrej cenie. Za sam sprzęt wystawiam jak najbardziej pozytywną opinię. Natomiast negatywna opinia jest za samą obsługę. Za "rzetelne informowanie" i za kolor obicia inny niż zamawiałem. A co do przeprosin i zapewnień że takie sytuacje nie będą miały miejsca to mnie to już nie dotyczy bo mam nauczkę i jeśli cokolwiek będę zamawiałto tylko przez kuriera. Natomiast straconych pieniędzy z klientów nikt mi nie zwróci i żadne przeprosiny nic nie naprawią. Może jak wam nawalą kontrachenci i będziecie mieli straty rzędu miesięcznego dochodu to wtedy też wam wystarczą przeprosiny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MS-Ania Marbo-Sport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 820 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3498
Witam
Tego co Pan tam o mnie nawpisywał nie będę komentowała.
Z tego co pamiętam - prosiłam o nr zamówienia ze 100 razy podczas tej naszej jednej rozmowy. Mamy bardzo dużo zamówień i takie informacje to podstawa.. W końcu po nazwisku udało mi się znaleźć i z tego co wiem - dostał Pan od nas gratis. Mały upominek, ponieważ nie umiemy cofać czasu, myślałam, że chociaż w taki sposób uda nam się zrekompensować straty.. ale widać chyba naprawdę jestem nienormalna, skoro mam takie podejście..
Dodam, że zawsze i z każdej sytuacji można znaleźć wyjście, ale muszą obie strony po prostu chcieć..
Chyba zdaje Pan sobie sprawę z tego, że dla nas to tez nie jest za komfortowa sytuacja? I, że wolelibyśmy jej uniknąć..
No nic, jeszcze raz przepraszam w imieniu swoim i koleżanek.




Zmieniony przez - MS-Ania w dniu 2010-10-01 09:30:52

twardziele nie jedzą miodu, twardziele żują pszczoły

[email protected]
www.marbo-sport.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 162
Mam skopiować komuś rozmowę z archiwum gg? Podawałem 2 razy swoje nazwisko i pisałem że nie dostałęm żadnego numeru zamówienia ponieważ zamawiałem telefonicznie i żadnego mi nie przekazano.
Druga sprawa jest taka że żadnego upominka nie otrzymałem. Pan z Łodzi miał wypisany tylko i wyłącznie zamawiany sprzęt. Także upominku nie otrzymałem.
Dodam że pisała Pani w czwartek że następnego dnia do mnie zadzwoni i nie zrobiła tego. Choć wcale nie czekałem na telefon ponieważ nic by nie załatwiał i nic nie przyśpieszył, jednak świadczy to o Pani.
"Dodam, że zawsze i z każdej sytuacji można znaleźć wyjście, ale muszą obie strony po prostu chcieć.." - jakie może być rozwiązanie takiej sytuacji że potrzebuję sprzętu i otrzymuję go 3 tygodnie za późno? Wysyłka nowego specjalnym transportem tylko dla mnie 2 dni przed ostatecznym terminem wysyłki? prosze mnie nie rozśmieszać. Wcześniej powiedziano mi tylko że zawsze mogę anulować zamówienie (i czekać kolejny czas na zamawianie z innego sklepu w sytuacji gdy już starego się pozbyłem słysząc że wysyłka idzie 6-10 dni) Jak już napisałem wcześniej - straciłem na miesiąc klientów. A może odda mi ktoś pieniążki z ich karnetów?
A i ostatnia rzecz. Zauważyłem że karta gwarancyjna nie jest wypełniona całkowicie. Brakuje daty i cen także również potwierdzenia zakupu czy ewentualnie paragonu.

Zmieniony przez - Stachups1 w dniu 2010-10-01 14:55:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 162
Standardowo jak napiszę o stracie pieniężnej, to już nie ma odpowiedzi bo Pani Ania dobrze wie że straciłem pieniądze. A zapytam jakie to niby wyjście z sytuacji mi zaproponowano? Żadne. No proszę odpowiedzieć? Bo ja niby nie chcę znaleźć wyjścia z sytuacji. Ale po pierwsze nie ma żadnego rozwiązania straconych pieniędzy a po drugie - zapytam jeszcze raz - jakie rozwiązanie zostało mi zaproponowane? Żadne. Poza "zawsze możemy anulować zamówienie.

W sprawie karty gwarancyjnej będę się kontaktował w przyszłym tygodniu na numer gg. Może mi ktoś wyśle dobrze wypełnioną kartę gwarancyjną wrac z prezentem który niby otrzymałem ;] Byle by to nie trwało znowu miesiąc czasu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MS-Ania Marbo-Sport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 820 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3498
Przepraszam, że nie odpowiedziałam wcześniej - w ten weekend sprawy prywatne mnie zatrzymały i z różnych względów nie miałam dostępu do tego forum.
Nie chcę się już z Panem spierać szczególnie tu - jakoś tak pod publikę :/
Rozmawialiśmy ze sobą gdy Pana zdenerwowanie osiągnęło już chyba swoje apogeum. Prawda? Pamiętam, że obiecany wcześniej termin (chyba piątek) znów przesunęliśmy na poniedziałek i to ku radości wszystkich - ja akurat Panu przekazałam.
Pamiętam, że starałam się Panu tłumaczyć z opóźnienia w ogóle, ale przede wszystkim z tego kolejnego przesunięcia terminu - na po weekendzie.
Obiecałam kontakt - ale ponieważ 'załatwiłam' gratis i wiedziałam, że koleżanka czy kolega będą z Panem w kontakcie na pewno - z racji dostawy, ja dzwonienie już sobie darowałam.
Bardziej teraz chciałabym skupić się na gratisie - który powinien być dołączony :/ i karta gwarancyjna - do odbioru w punkcie w Łodzi wraz ze sprzętem - tak to się odbywa.
Dodam jeszcze już chyba na koniec, bo zaczynamy pisać w kółko to samo..
że nie wiem ile Pan stracił pieniędzy, wiem że o tym już na gg też pisaliśmy.. nie mogę zrobić nic poza przymileniem się do Pana tym gratisem, bo naprawdę czasu nie cofnę.
Trafił Pan nie fartownie, bo w większości przypadków to dostarczanie do Łodzi jest bardziej zorganizowane, a przede wszystkim odbywa się szybciej. Jest gro ludzi naprawdę zadowolonych - na szczęście ich liczba jest zdecydowanie większa niż tych który są niezadowoleni.

twardziele nie jedzą miodu, twardziele żują pszczoły

[email protected]
www.marbo-sport.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MS-Ania Marbo-Sport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 820 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3498
Proszę napisać do mnie swój adres.
Będę czekała na wiadomość.

twardziele nie jedzą miodu, twardziele żują pszczoły

[email protected]
www.marbo-sport.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

realizacja przesyłki

Następny temat

Ławka na grzbiet

WHEY premium