Zmieniony przez - Kelton w dniu 2011-12-28 13:35:16
...
Napisał(a)
Nie życzę sobie uwag o braku możliwości kontaktu ze mną, mój numer to 607 698 700 jeśli nie odbieram zawsze oddzwaniam, nie kontaktowałeś się ze mną ew. nie odebrałeś po moim telefonie. Bilingi mogą posłużyć jako dowód !
Zmieniony przez - Kelton w dniu 2011-12-28 13:35:16
Zmieniony przez - Kelton w dniu 2011-12-28 13:35:16
...
Napisał(a)
Sam nie wierze w to co czytam.
Dowód na co? Na totalny nieprofesjonalizm i ignoranctwo ze strony firmy kelton? A to, to na pewno. Potwierdzać tego powyższym postem ludziom czytającym temat już nawet nie trzeba było. Czekam na te bilingi, a najlepiej od razu ten "dowód" prześlijcie do prokuratury.
Pomijając, że we wspaniałym powyższym wywodzie nie mogę znaleźć ani nutki samokrytycyzmu, to nie mogę też znaleźć informacji kiedy otrzymam towar za który zapłaciłem? A no tak, tajemnica firmowa lub za dużo macie zamówień (standardowe tłumaczenie które na forach już jest przytaczane w żartach) ewentualnie chińczycy wysłali przez przypadek do pakistanu zamiast brzeska
Czytając tematy z tego poddziału sam nie wiem po co się tutaj produkuję, przecież to normalna sytuacja dla was.
p.s. nie przypominam sobie natomiast żebyśmy przeszli na "Ty".
Zmieniony przez - best_body w dniu 2011-12-28 18:37:34
Dowód na co? Na totalny nieprofesjonalizm i ignoranctwo ze strony firmy kelton? A to, to na pewno. Potwierdzać tego powyższym postem ludziom czytającym temat już nawet nie trzeba było. Czekam na te bilingi, a najlepiej od razu ten "dowód" prześlijcie do prokuratury.
Pomijając, że we wspaniałym powyższym wywodzie nie mogę znaleźć ani nutki samokrytycyzmu, to nie mogę też znaleźć informacji kiedy otrzymam towar za który zapłaciłem? A no tak, tajemnica firmowa lub za dużo macie zamówień (standardowe tłumaczenie które na forach już jest przytaczane w żartach) ewentualnie chińczycy wysłali przez przypadek do pakistanu zamiast brzeska
Czytając tematy z tego poddziału sam nie wiem po co się tutaj produkuję, przecież to normalna sytuacja dla was.
p.s. nie przypominam sobie natomiast żebyśmy przeszli na "Ty".
Zmieniony przez - best_body w dniu 2011-12-28 18:37:34
...
Napisał(a)
Witaj best_body
Piszę ponieważ chcielibyśmy aby wszystko pozytywnie było zakończone, aby siebie nawzajem nie zarzucać postami, ponieważ z tego nic nie wynika..
Mamy propozycję, możemy odebrać sprzęt oraz zwrócić pieniądze za atlas oraz za podpory.
Bardzo Proszę Skontaktuj się ze mną jeżeli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem.
Na pewno pomogę :)
Mój telefon: 663 959 400
e-mail: [email protected]
GG: 22394253
Zmieniony przez - KELTON PW w dniu 2011-12-29 13:57:12
Piszę ponieważ chcielibyśmy aby wszystko pozytywnie było zakończone, aby siebie nawzajem nie zarzucać postami, ponieważ z tego nic nie wynika..
Mamy propozycję, możemy odebrać sprzęt oraz zwrócić pieniądze za atlas oraz za podpory.
Bardzo Proszę Skontaktuj się ze mną jeżeli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem.
Na pewno pomogę :)
Mój telefon: 663 959 400
e-mail: [email protected]
GG: 22394253
Zmieniony przez - KELTON PW w dniu 2011-12-29 13:57:12
Pozdrawiam
Paulina z Kelton'a
Skontaktuj się ze mną
GG: 22394253
Tel: 663 959 400
[email protected]
...
Napisał(a)
Witam,
jak już wielokrotnie wspominałem odsprzedałem po kosztach ten wyciąg z obietnicą dodania podpór HZ7. Do końca zeszłego roku ich nie otrzymałem więc żeby już dłużej tego nie ciągnąć, proponuję zamianę niedostępnej podpory HZ7 http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/5/13/447
na
bramę http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/5/15/412
Żeby przyspieszyć zakończenie tej transakcji proponuję następujący tok działania (podejrzewam że mogą być standardowo jakieś problemy).
1) proszę na mój adres e-mailowy podać dokładne dane do wpłaty 130zł (brama - podpory)
2) w ten sam dzień wpłacę pieniądze na konto
3) wysyłacie mi Państwo towar
Jeśli wszystko się zgadza, to tyle ode mnie.
jak już wielokrotnie wspominałem odsprzedałem po kosztach ten wyciąg z obietnicą dodania podpór HZ7. Do końca zeszłego roku ich nie otrzymałem więc żeby już dłużej tego nie ciągnąć, proponuję zamianę niedostępnej podpory HZ7 http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/5/13/447
na
bramę http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/5/15/412
Żeby przyspieszyć zakończenie tej transakcji proponuję następujący tok działania (podejrzewam że mogą być standardowo jakieś problemy).
1) proszę na mój adres e-mailowy podać dokładne dane do wpłaty 130zł (brama - podpory)
2) w ten sam dzień wpłacę pieniądze na konto
3) wysyłacie mi Państwo towar
Jeśli wszystko się zgadza, to tyle ode mnie.
...
Napisał(a)
Witaj
Zamówienie zostało zmienione.
Wszystkie niezbędne informacje są u Ciebie na skrzynce emaliowej.
Pozdrawiam
Zamówienie zostało zmienione.
Wszystkie niezbędne informacje są u Ciebie na skrzynce emaliowej.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Paulina z Kelton'a
Skontaktuj się ze mną
GG: 22394253
Tel: 663 959 400
[email protected]
Poprzedni temat
Zestaw Avenger III HL4+HS1
Polecane artykuły