s
...
Napisał(a)
dostałeś zły towar - masz prawo reklamować. Tyle, że w praktyce sklep wysłał Ci produkt rynkowo droższy niż ten który zamówiłeś wiec pomylił się na swoją niekorzyść również), a patrząc po składzie tak niewielkie różnice w ilości witaminy b6 nie mają żadnego znaczenia dla skuteczności. Przy czym w ZMA któe dostałeś masz gwarancję chelatowanych form (jeśli ma to dla Ciebie znaczenie),. a w testedzie 100% gwarancji nie masz. Activlab ma ZMA na licencji od Snack'a - czyli właściciela patentu, a tested zrobił sobie produkt bliźniaczo podobny. Kwestią mocno relatywną więc jest czy faktycznie dostałeś gorszy towar. Ja bym negatywa nie dawał, co najwyżej neutrala, ale robiłeś jak uważałeś za słuszne.
...
Napisał(a)
japeczkoW sklepie sfd akurat nie było tego towaru. Co do argumentu "każdy może się pomylić", dzięki takim klientom jak ja sklep zapamięta swoją pomyłkę i uniknie jej następnym razem. Co do Ciebie TomQ, najpierw mówisz jedno potem drugie
przy takim natłoku zamówien mysle ze pomyłek nie da sie uniknac całkowicie,
a przez takich klientów jak Ty nie do konca słusznie sklep dostaje takie a nie inne komentarze,
poza tym Ty pewnie tez dostaniesz negatywa za swój komentarz i za to ze nie odezwałes sie do nich w tej sprawie i nie starałes sie tego załatwic jak sie nalezy... i tu ich ocena bedzie całkiem słuszna niestety.
poza tym mimo iz sie pomylili faktycznie i powinni naprawic swoj bład to Ty nie dałes im ku temu mozliwosci,
a mozna powiedzieć j/w ze pomylili sie na Twoja korzyść...
Zmieniony przez - wincol w dniu 2012-03-23 23:48:07
Poprzedni temat
Kontuzja kolana, a odżywki wspomagajace stawy
Następny temat
BETA ALANINA?
Polecane artykuły