Jeśli ten który kupili, stosowali i stosują to raczej większość mówi co myśli,co odczuła, nie widzę sensu w kłamaniu. Każdy może mieć tutaj oczywiście inne zdanie. Z psychologicznego punktu widzenia produkt na kogoś może nie działać a zachwala żeby siebie dowartościować, że nie wyrzucił pieniędzy w błoto... nie wiem, rożnie może być. Podam inny przykład, odbiegając od tematu.: Ja kiedyś kupiłem aparat tzw, superzoom, który był bardzo zachwalany przez użytkowników, miał dość dobre recenzje w testach. Do dziś żałuje trochę zakupu,bo zawiodłem się, aparat jest niby ok ale chyba zbyt wiele oczekiwałem i nie spełnił moich oczekiwań. Też po zakupie zastanawiałem się skąd brało się tyle pozytywnych opinii. Teraz wiem -zapewne od podejścia do fotografii, a raczej niskiego stanu wiedzy, większość osób to były osoby które porostu chciały aparat do zwykłych zdjęć. Zrobił zdjęcie, nakręcił filmik HD więc jest super. Mi to nie wystarcza. Mogłem poczekać, dołożyć i mieć lustrzankę.
Jeśli chodzi o osoby handlujące - wątpię żeby dużo osób się w takie coś bawiło. Od reklam i promocji produktów są odpowiednie działy, działy firmowe, czasopisma itp. Nikt niczego nikomu na siłę nie narzuca. Wybór zawsze należy do klienta.
Jak już wszyscy tutaj napisali - najlepiej wytestować na sobie. Opinie użytkowników były, są i będą zawsze różne.
Zmieniony przez - cat w dniu 2012-06-23 01:13:06