tyle że Olimp wydaje się mieć nieco inną strategię sprzedaży a co za tym idzie inną strategię marketingową
Żeby reklamować się w TV musiałby inaczej zchierarchzować segmenty - nie wydaje ci się że segment "dla pań kupujących czasopisma kobiece" jest raczej jak na razie dla Olimpa segmentem bardziej kosztowym a segment (a właściwie cały rynek) "dla panów lubiących zimną stal" typowo dochodowym?
Głównym odbiorcą i żywicielem Olimpa jest ten drugi segment (na pewno jest ich więcej lub inaczej się dzielą) i to głównie do niego trafia cała promocja (nie tylko reklama bo to pojęcie znacznie węższe).
Żeby skutecznie prowadzić kamp. reklamową w TV i odnosić z tego korzyści Olimp musiałby:
- mieć spoooro kasy na dobre wejście w rynek "dla chcących się odchudzić" (co byłoby świetnym pomysłem bo to rynek o ogromnym potencjale) a nawet na rozszerzenie takiego rynku i utrzymanie się na dotychczasowym - pakerskim. Ale na razie Olimp wydaje kase na przygotowania do konkurowania z innymi firmami Unii
albo
- zmienić charakter swojej dział (ale to byłby głupota) na typowo "dla chcących się odchudzić"
nie jeste żadnym wielkim specjalistą od marketingu ale takie jest moje skromne zdanie studenta Zarządzania Biznesem
------------------------------
*Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*
"Anyone can give up; it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone would
understand if you fell apart, that's TRUE STRENGTH"