Szacuny
5
Napisanych postów
637
Wiek
33 lat
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
15877
Witam
pracuję w sklepie sportowym, który posiada dodatkowo własną siłownię i wydajemy klientom kompletnie bezpłatnie darmowe wejściówki na fitness klub bez limitu, dla znajomych, jako prezent itd.
Moje pytanie sprowadza się do tego- jak efektywniej mogę zaoferować ludziom wejściówkę aby nie odmówili, tak żeby trafić w potrzeby każdej osoby- dzieci, dorosłych, starszych ludzi, grubych i chudych, tych którzy mówią że nie potrzebują, nie mają czasu itd. Jakich argumentów mogę użyć aby wpłynąć na to, że zechcą tą darmową wejściówkę. Siłownia, na która wydajemy wejściówki posiada bardzo nowoczesny sprzet, szereg zajęć fitness/tanecznych itp, indoor cycling, salę do ćwiczeń typu yoga/pilates oraz zajęcia dla dzieci,seniorów i kobiet w ciąży. dodatkowo jest możliwość skorzystania z sauny za free dzięki wejściówce.
ZA wszelkie rzeczowe porady z góry dziękuję bardzo :)
Szacuny
0
Napisanych postów
160
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
38694
Do lasek proponuje podchodzic z tekstem w tym stylu: Przepraszam, zauwazylem ze masz zgrabna, wysportowana sylwetke, czy jestes moze tancerka albo cwiczysz cos innego? (tu dajesz jej rozwinac temat ze np. biega albo cwiczy joge i tym samym poznajesz jej zainteresowania). I jak mowi ze chodzi np. na basen, to Ty na to: Czy moglbym w takim razie zainteresowac Cie darmowa wejsciowka na aqua-aerobic w naszym klubie? Mysle ze to cos co mogloby ci sie spodobac...
Generelnie poznaj potrzeby klientki, polechtaj jej ego i zaproponuj cos co jej prawdopodobnie przypadnie do gustu.
Ps. Tylko badz ostrozny z proponowaniem aerobiku jakims super otylym paniom - moze to zostac zle odebrane ;)
Zmieniony przez - aimka w dniu 2013-07-28 03:07:31
Szacuny
5
Napisanych postów
637
Wiek
33 lat
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
15877
dzięki pięknie za podpowiedź. ja próbuję wlasnie szczegolnie opracowac system jak zagadywać do ludzi starszych i otyłych, wiadomo że wielu z nich odmawia ale mysle jaka formułkę tutaj zastosować wlasnie glownie do takich klientów bo to nie latwe by np. otylych jakos nie urazic